onsdag 27 december 2017

I found books under le christmas tree

Hah.
Ni trodde inte att jag någonsin skulle blogga om böcker igen, va? Nah, det trodde väl kanske inte jag heller.

Men tänkte i alla fall att jag kunde skryta lite om böckerna jag fått nu under julen. (För sådana inlägg brukar vara relativt enkla att sätta ihop men sshhhhhhhh.)


Alltså är såå taggad på att läsa alla de här ;-;; (Dear someone hand me time and strength.) 
Liksom, varje gång jag öppnade ett paket och såg vilken bok det var blev jag helt: "oMG FFKAREJGJAGK CHEEEESUS" utan undantag. 
(Kanske lite extra med Jackaby because I mean it sounds so awesome??)

Och boxen med de fyra små novellerna är så extreeeeemt fiiiiin oml.


Hur som helst, hoppas ni alla haft en underbar jul, och att ni har det skönt och ledigt nu haha. Vi ses väl nästa gång jag kommer på att jag har en blogg. 


3 kommentarer:

  1. Så fina böcker! Ready Player One tyckte jag väldigt mycket om! Alla andra är jag väldigt nyfiken på :)

    SvaraRadera
  2. Du får gärna kika in på min blogg för att delta i en tävling där man kan vinna en inbunden bok av De fördärvade av Karin Slaughter! :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Ska du inte börja blogga igen??

    Skulle du vilja göra ett blogglänksbye??
    https://bokrosen.blogg.se

    Hälsningar
    Steffi

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D