lördag 2 september 2017

Bookhaul :D

Så eeyyyyyyy, jag var inte så bra på att inte köpa fler böcker, visade det sig.

The Night Circus - Erin Morgenstern
Am I late or wut? Haha så nyfiken på den här, särskilt eftersom jag inte vet så mycket om den :)

An Ember in the Ashes - Sabaa Tahir
Sååååå nyfiken på den här också!

Red Rising - Pierce Brown
Låter så intressant :) (Om ni inte redan har märkt det, så har jag lite trubbel med att komma på saker att säga om de här haha)

This Savage Song - Victoria Schwab 
Tråkigt nog så fick jag slutet i bok två spoilat för mig :/ Men men... Here we go anyway lol

The Gentleman's Guide to Vice and Virtue - Mackenzi Lee
I MEAN HELL YEAH
SÅ FORT JAG HÖRDE TALAS OM DEN HÄR SÅ BARA "MÅSTE HA MÅSTE LÄSA OMG"
Bara lite sådär smått rädd för att jag har för höga förväntningar på den. 

Six of Crows & Crooked Kingdom - Leigh Bardugo
:D
Skulle bara köpa första delen, typ häftad, men så... Whoops.
Hade egentligen tänkt läsa Shadow and Bone- trilogin innan den här, men.... Nu blev det såhär lol.

Sååååå.... Jag får inte köpa fler böcker nu. (Säger jag innan jag går till SF-bokhandeln nästa vecka.)

3 kommentarer:

  1. Vilka fina böcker! An Ember in the Ashes, This Savage Song, Six of Crows & Crooked Kingdom och The Gentleman´s Guide to Vice and Virtue är allihopa flera av mina favoriter! The Night Circus har jag inte läst än men vill gärna! :) Hoppas du kommer tycka alla böckerna :)

    SvaraRadera
  2. Bra bokval där, har läst nästan alla där förutom två. Ska bli kul o se om du gillar six of crows! :D En av mina favvo serier

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D