söndag 2 februari 2020

Bookstagram eh va?

Wowowow vad är detta för en ihålig grotta?

Nämen, halli hallå, här är jag, det var ju ett tag sedan.
Jag tror vi alla kan hålla med om att den här bloggen blivit en del av ett förflutet – det var roligt när det varade, och det gav mig otroligt mycket positivt att se tillbaka på, så mycket positivt att jag då och då önskar att jag fortsatte blogga, men det känns för tidskrävande.

MEN om någon skulle vara intresserad av att fortsätta höra från mig angående böcker och skrivande (skulle i första hand vara skrivande, men har hittills blivit mer om böcker tror jag haha) så finns jag nu på bookstagram, där jag är ... eh ... relativt aktiv.

Jag är lika kaotisk där som jag brukade vara här, oroa er inte. (Jag har ingen aning om vad jag håller på med.) 

Är som vanligt också alltid aktiv på Goodreads , så ni kan alltid kika in där och säga hej också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D