söndag 9 juli 2017

Oh lord~

Så uh.

Jag skrev färdigt min bok igår.
Eller idag, för tekniskt sett var klockan två på natten lol.
Och jag är så jäkla emotionell just nu.
Alltså mer emotionell än jag varit när jag skrivit färdigt andra böcker.
Varför var jag tvungen att göra slutet så dramatiskt?
Varför känns det som om allting är slut, när det var första delen i en trilogi? (i mean wth)

Och jag typ legit började gråta när jag berättade för mamma att den var klar.

Yuuuuuuuuuuuuuuuup. (Jag beställde också böcker igår så nu är man pank igen.)

Hur som helst, tänkte bara nämna något jag funderat på.
Det här med betaläsare. Alltså, människor som läser ens opublicerade manus och försöker vara väldigt kritiska (och kanske ger lite beröm så att författarna inte ska slänga hela saken.)
Inget är bestämt än, jag bara har funderat på det. Är å andra sidan inte helt säker på hur jag ska få tag på läsare, så tänkte väl bara att jag nu spontant skulle nämna det för att se om det finns något intresse här (inte för att särskilt många fortfarande läser den här bloggen, vilket är förståeligt då bloggerskan knappt bloggar längre.)

Men såååååååå. (Varför blir mina inlägg alltid såhär flummiga jag fattar inte.)

Ursäkta mig medan jag går och gråter igen.

Edit: När man inser att det svenska ordet för betareader är testläsare omg haha.

7 kommentarer:

  1. Haha min spontana tanke då jag läste att du skrivit klart din bok var: LÅT MIG LÄÄSAAAA. Så: räcker upp en hand!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och: SÅ OTROLIGT COOLT ATT DU SKRIVIT KLART ETT FÖRSTA UTKAST GRATTIIISIISI

      Radera
    2. AJDHFBWLU DU ÄR SÅ HÄRLIG OMG AAAHHHH <333

      Radera
  2. Har samma reaktion som Elvira helt ärligt!! Och suuuuperbra att det gav dig en anledning att börja blogga igen, haha ;) :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaaahhh vad kul att höra! :D

      Radera
  3. Grattis, så jäkla stort ändå! Blir alltid helt all over the place, som prins Daniel sa, när jag skrivit klart något. Nu börjar det stora redigeringsarbetet då? ;) Förresten, kul att hitta en till bokig och skrivig blogg! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh tack så mycket!
      Och japp, nu är det redigering haha (samt lite tjuvstart på uppföljaren xD)

      Radera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D