söndag 16 augusti 2015

Bara lite av varje (BOKMÄSSAN NÅGON?)

Yooooo~
Så tänkte bara ta upp lite saker som kommer hända nu framöver :3

Först och främst så börjar jag gymnasiet imorgon. (YAAAY)
Vilket betyder...? Nah jag vet inte riktigt än men jag antar att det kommer bli lite fullt upp. I alla fall nu i början.
Så det finns en chans att bloggen kommer få stå rätt tom (vilket den gjort i typ två år nu så ni borde vara vana.)

Sedan har vi ju även bokmässan i slutet på september (WOOOHOO).
Jag kommer att åka till Göteborg på fredagen, och vara där på lördagen och söndagen. Det finns en chans att jag kommer vara där en liten del av fredagen också :3
Så... Någon som vill bestämma träff? x)

Och till sist så tänkte jag bara nämna kommande recensioner (Brukar försöka att recensera böcker så fort jag läst ut dem så att jag kommer ihåg vad jag vill skriva men jag har varit lat på sistone)

  • World After - Susan Ee
  • Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe - Benjamin Alire Sáenz
  • Ten - Gretchen McNeil
  • Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins
  • Tusen Bitar Saknas - Katja Timgren
Hoppas att alla haft en bra sommar (trots att vädret här i Sverige inte varit på topp haha)!

2 kommentarer:

  1. JAAA SKA PÅ BOKMÄSSAN WOOPWOOP🎉🎉🎉SÅ SNÄLLA KAN VI BESTÄMMA TRÄFF? Jag är där på lördag och söndag som det ser ut nu, så borde ju inte vara nåt problem att träffas :Dock lycka till i gymnasiet! Hoppas du får det fint :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska också dit! Jag kommer vara där hela fredag och hela lördag. Vi måste helt klart bestämma träff! Åh ska bli så kul! :D <3

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D