fredag 26 juni 2015

Nya böcker inför sommaren!

Så i förra inlägget nämnde jag ju att jag beställt lite nya böcker. Trodde att de skulle komma redan i slutet på förra veckan, men fick dem inte förrän igår så x)


World After - Susan Ee
Jag är fortfarande helt förälskad i Angelfall och har planerat att köpa den här länge nu. Förhoppningsvis kommer den att vara lika bra som första delen!

End of Days - Susan Ee
Som ni kanske förstått har jag inte varit helt insatt i vad som pågår i bokvärlden den senaste tiden, så hade ingen aning om att den här faktiskt var ute. (Men när jag väl såg den så var jag bara tvungen lol)

Paper Towns - John Green
Pheeeew ska försöka läsa den här så fort som möjligt med tanke på att filmen kommer väldigt snart (Vääääldigt snart.)

Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe - Benjamin Alire Sáenz
Har hört så mycket bra om den här så det är bara att hoppas hoppas hoppas att jag inte blir besviken!


Måste bara lite snabbt nämna att böckerna i Penryn and the End of Days har några av de mest unfreakingbelievable omslagen jag någonsin sett.
Jag menar bara kolla på dem alltså herreguuuuud.
Särskilt sista delen <33

Ha en fortsatt suverän sommar allihopa~!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D