fredag 24 april 2015

En bokbloggares hemliga liv - TAG

Blev taggad av Dolas Bokblogg för nästan en månad sen men hej, bättre sent än aldrig :D

1. Hur länge har du bloggat?
Alltså... Jag har haft flera bloggar innan den här. Jag började bokblogga på bloggen jag hade innan den här, men valde sedan att göra den här för att... Officiellt bli en bokblogg? Haha jag vet inte ens...

2. Tror du att du kommer sluta blogga om böcker i framtiden?
Just nu går det ju lite till och från~ Det känns aldrig som om jag har tid att faktiskt sätta mig ner och läsa och tro det eller ej men det är svårt att driva en bokblogg när man inte läser.
Det känns som om det är så det kommer att vara~ Jag lär sluta mellan varven och sedan komma tillbaka.

3. Vad är det bästa med att vara en bokbloggare?
Att träffa alla härliga människor som också gillar att läsa :D Att diskutera böcker och bara få vara allmänt nördig, helt enkelt.

4. Vad är det värsta med att vara en bokbloggare?
Hmmm... Känns ju lite då och då som om man måste blogga, även om man inte har någon lust.

5. Har du svårt att skriva rubriker till dina inlägg?
Mellan varven. Beror ju på var det är för slags inlägg.

6. Finns det någon bokbloggare du beundrar?
Alla jag stött på hittills! Blivit inspirerad av så många olika och alla är bara så fantastiska!

7. Vilken bokbloggare skulle du vilja ha som gästbloggare på din blogg?
Den som vill...?

8. Hur ser din rutin ut när du bloggar? T ex vilken tid, klädsel, dryck m.m.
Bloggar när jag har tid och lust. Mer rutin än så lär det aldrig bli xD

9. Har du svårt för att skriva recensioner?
Om boken är otroligt bra eller otroligt dålig så är det enklare. Om den dock är allmänt bra eller bara okej så blir det svårare.

10. Vad tycker du om bokbloggarvärlden?
Helt otrolig. Alla är bara så trevliga hela tiden! Har inte stött på en enda bokbloggare som jag inte gillat.

11. Vilka taggar du för den här taggen? 
Så efter som jag är så borde väl de flesta ha gjort den? Om någon inte har gjort den så är du nu officiellt taggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D