måndag 3 november 2014

November är en väldigt bra månad

Vet ni vad jag älskar med november?
Att människor över hela världen sitter och försöker skriva 50 000 ord på en månad.

Nu är jag ju personligen inte med i NaNoWriMo, utan sitter här som en åskådare och skriver en bok i en något långsammare takt (Lite väl långsam den senaste tiden)
Men det är den perfekta månaden för att få inspiration, för vare sig man faktiskt deltar eller inte så kan man inte undgå att läsa om det lite överallt.
Så det blir förhoppningsvis en väldigt bra månad för att skriva :3

Hur som helst, ville egentligen bara säga lycka till till alla som är med ^^
JAG KAN FÖRSÖKA KÖRA PEPPTALK (Vänta är det där ett ord?) MED ER OM NI SKULLE VILJA DET.

(Hoppas att jag själv kommer kunna delta nästa år :3 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D