fredag 21 november 2014

Bokig uppdatering om lite av varje

Så, det känns som om jag inte har skrivit något här på ett tag, kanske just för att jag faktiskt inte har skrivit något här på ett tag.

Tänkte bara att jag kunde uppdatera er lite om hur den bokiga delen av mitt liv ser ut just nu x)

Började läsa Crown of Midnight för ett tag sedan, men blir av någon anledning något uttråkad av den. Men jag kommer ihåg att jag tyckte att första boken i serien var lite seg i början, så jag har inte gett upp eller något xD Istället valde jag att läsa någon annan bok emellan, så jag plockade upp Will Grayson, Will Grayson, och låt mig säga det var det bästa jag läst på ett bra tag. (R.I.P Svenska.)
Hade tänkt skriva en recension på den nu men hade i slutändan ingen lust, men har ni tur så kanske det kommer upp en recension på den nu någon gång i helgen.

Har även börjat en omläsning av Cinder av ingen särskild anledning x)

Har även varit på praktik på biblioteket hela den här veckan vilket har varit hur kul som helst! Känner att jag vill börja jobba där på fulltid haha xD
Som tack för att jag hjälpte till där köpte dem till och med en bok till mig! Tusen Bitar Saknas av Katja Timgren - det känns som om de är alldeles för snälla mot mig xD

Hur som helst, önskar att jag kunde blogga oftare, men känns som om det är så himla mycket hela tiden. (Har egentligen haft hur mycket tid som helst den här veckan men sshhhh)

Förresten, är det någon annan här som går i nian och ska välja vilket gymnasium ni ska gå på? Vet ni vart ni ska? Bara lite nyfiken :3

Ha det bra! ^^

3 kommentarer:

  1. Åh, det är så kul att praoa! :D Jag praoade på en kommunal avdelning och drack choklad hela tiden! :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog gå natur-linjen med musikinriktning, natur-estet... Fast det är alltid så svårt att välja ;_; Vart ska du gå? :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ha praktik på biblioteket! Jag har läst Tusen bitar saknas och den var en positiv överraskning. :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D