lördag 4 oktober 2014

Marry Kiss Cliff Tag

Inte för att jag blev taggad men hej: Jag gör det ändå.

Jag vet inte riktigt hur bra jag förklarade det i videon så jag kan lika gärna förklara det här också.

  • Man skriver ner namn på karaktärer. (I mitt fall maskulina.)
  • Man drar tre stycken åt gången.
  • Man väljer vem av dem som man ska gifta sig med, vem som man ska kyssa och vem som man ska putta ner för en klippa.
  • Rätt simpelt.
Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén, det dåliga ljuset, det dåliga ljudet, och det faktum att jag är riktigt dålig på att filma mig själv överhuvudtaget.
Hoppas i alla fall att ni gillar den! 

Om miniatyrbilden ser jättekonstig ut så.... Vet jag inte varför.


Spoiler! Läs när du sett klart videon. Japp. Jag slängde ner Will Herondale från en klippa. Jag har en känsla av att det här blir början på en fangirl-revolution. Slut på spoiler.
Inlägg om bokmässan  kommer snart!

2 kommentarer:

  1. Så jag antar att det var vid den här videon ditt skrivbord fanns med xD

    Det en super bra video, rolig xD Jag skulle ha slängt ner Voldermort och Gollum också helt klart xD Haha~

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha japp xD Kameran står på en hylla ovanför mitt skrivbord, så var tvungen att klättra upp för att se att allting såg rätt ut xDD

      Kan inte låta bli att mellan varven tycka att Gollum är lite söt dock, haha xD

      Radera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D