söndag 12 oktober 2014

Bokturnéring: Semifinal 1

Är det någon som kommer ihåg det här? Haha jag skulle ha avslutat det här för typ ett år sedan xD (Jag är långsam.)

Hur som helst var det många som verkade gilla det här, så jag tänkte att nu när jag kommit igång med bloggen igen kan jag lika gärna avsluta det ;)

Förra ronden (som var i Januari XDD): Nightshade VS The Mortal Istruments

Vinnaren var överlägset The Mortal Instruments.

Vad sjutton tänkte jag när jag designade den här egentligen...

Så, semifinal!
A Song of Ice and Fire av George R.R. Martin
VS
Vampire Academy av Richelle Mead

Samma regler som förut~ En röst per person! (Jag tror inte jag har fler regler än så lol)

12 kommentarer:

  1. Röstar på Vampire Academy :)

    SvaraRadera
  2. Gaaah, svårt att svara på det men det får bli A Song of Ice and Fire! ;)

    SvaraRadera
  3. A Song of Ice and Fire :)

    SvaraRadera
  4. A Song of Ice and Fire! :)

    SvaraRadera
  5. Har tyvärr inte läst någon av dem så vet inte vilken jag ska rösta på :'( men du har världens sötaste muspekare på din blogg!! :D

    SvaraRadera
  6. A Song of Ice and Fire! :)

    SvaraRadera
  7. Hej, jag skulle bara vela tipsa dig om en tävling som min kompis har på sin blogg. Jag vet att det inte är så kul att få reklam osv. i sina kommentarer men hon är ganska ny inom bloggvärlden och när jag senast kolla så var det ingen som anmält sig till hennes tävling än. Med andra ord så tycker jag synd om henne och jag vill hjälpa henne helt enkelt. Det vore verkligen kul ifall du skulle kunna vara med. :)

    SvaraRadera
  8. Jag har inte läst VA så jag känner mig inte kvalificerad att rösta :P Jätterolig idé!! :D
    SV: Jag förstår dig... Att skriva 50k är ett STORT åtagande och om man har mycket annat så är det jobbigt ''/ Hoppas att du deltar när du känner dig redo (det behöver inte ens vara nästa år, bara någon gång, för det är en så mäktig upplevelse)! Och tack! :D

    SvaraRadera
  9. Måste nog ändå ta Vampire Academy eftersom jag läst klart den :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D