fredag 19 september 2014

Harlequin's författartävling!

Ni har säkert redan hört om det här, men jag tänkte att jag kunde skriva lite om det i alla fall.
Just nu håller Harlequin en författartävling. De har tidigare bara gett ut översatta böcker, men vill nu hitta svenska författare. För mera info kan du klicka här.

Jag funderade först själv på att vara med, men så såg jag att det stod feel-good berättelser. Jag håller redan på att arbeta med en bok just nu, och jag vill ge all ledig tid åt den, och... Det är ingen feel-good berättelse direkt xD

Så jag tänker inte delta i den här tävlingen, men om någon av er där ute är intresserade borde ni absolut ge det en chans! Man vet aldrig, ni kanske får en bok utgiven ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D