fredag 26 september 2014

BOKMÄSSAN NÄSTA

Wooooo är på väg till Göteborg nu!
Ni kommer kunna hitta mig på bokmässan både fredag, lördag, och kanske en del av söndagen.

Kommer förresten att vara på bokälskarträffen på lördagen klockan 14.00 i Bonnier Carlsen's monter så hoppas att träffa så många som möjligt där ^^

HYYYYYPEEEEE

Haha jag har inte varit särskilt peppad förrän nu de senaste dagarna.

Btw, läste ut The Book Thief idag (alltså igår med tanke på att det här är ett tidsinställt inlägg) så om ni blir osäkra på om det är jag eller inte ni ser, så är jag den asiatiska tjejen i hörnet som gråter över spoilervarning! Rudy Steiner slut på spoiler.

Woooooop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D