torsdag 28 augusti 2014

Busy woman is busy

Nu kanske ni har märkt att bloggen fått stå lite tom igen, och jag har absolut ingenting att blogga om så jag tänkte att jag bara kunde ge er en liten uppdatering.

Jag har mer eller mindre inte tid att läsa.

Skolan började för snart två veckor sen. Jag går i nian nu, så det här året lär jag vara rätt så upptagen.

Jag spenderar väldigt mycket tid på att skriva just nu, då jag börjar närma mig slutet på boken jag skriver och verkligen vill få den klar så fort som möjligt.

Jag försöker uppdatera min youtube-kanal och DeviantArt också, så jag lägger en del tid på att rita.

Tiden som blir över går till onödiga saker.

Så just nu läser jag inte mycket alls. Dessutom så är jag inte särskilt förtjust i Requiem än. Hundra sidor in och jag känner bara att den är sååå tråkig hittills.
Men har börjat lite grann på The Book Thief, så vi får väl se.

Btw, det är nu bestämt att jag kommer åka ner till Göteborg den 26, så beroende på när vi kommer dit kanske jag kommer på bokmässan då. Annars kan ni träffa mig där på lördagen, och KANSKE på söndagen, beroende på när vi åker hem.

SER FRAM EMOT ATT TRÄFFA ALLA SOM KOMMER DIT

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du har börjat med Boktjuven. Det är en riktigt fin berättelse! :)

    SvaraRadera
  2. Kul när du bloggar igen i alla fall, och Boktjuven är riktigt bra!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D