måndag 7 juli 2014

To-be-read-pile

Ni förstår, när jag försökte komma på inlägg att tidsinställa, så hade jag lite problem. Så i slutändan drog jag bara fram böcker jag inte läst och la dem på sängen, för att sedan lägga dem i en hög i hallen.
Resultatet blev det här:
Skuggan - Petrus Dahlin & Lars Johansson
Vargbröder - Michelle Paver
Sweep: Volume 1 - Cate Tiernan
The Lost Prince - Julie Kagawa
Kaninhjärta - Cristinn Ljungqvist
Här Ligger jag och Blöder - Jenny Jägerfeld
Det Borde Finnas Regler - Lina Arvidsson
Hades - Josephine Angelini
Onyx - Jennifer L. Armentrout
Opal - Jennifer L. Armentrout
Sandor Slash Ida - Sara Kadefors
Udda Verklighet - Nene Ormes
Requiem - Lauren Oliver
Ten - Gretchen McNeil
Strimmor av Hopp - Ruta Sepetys
Angelfire - Courtney Allison Moulton
Clockwork Angel - Cassandra Clare
Anaché - Maria Turtschaninoff
Eon - Alison Goodman
Asunder - Jodi Meadows
Samlingen - Petrus Dahlin & Lars Johansson
Hobbiten - J.R.R. Tolkien
A Game of Thrones - George R.R. Martin
Jag Väntar Under Mossan - Amanda Hellberg
Reckless - Cornelia Funke
Miss Peregrines Hem För Besynnerliga Barn - Ransom Riggs

Två böcker som borde ha varit med på bilden men som inte är det:
Dödlig Export - Stig Ekström
Alienerad - Stig Ekström



Så, det där är i stort sett alla olästa böcker i min bokhylla som jag vill läsa. (har en del som jag inte vill läsa också~)
Så om det är någon av dessa ni vill att jag läser och recenserar så fort som möjligt är det bara att kommentera~ ^^

2 kommentarer:

  1. Det skulle vara kul om du lästa Vargbröder, Requiem och Clockwork Angel! :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D