måndag 14 juli 2014

Tillbaka från New York!!

Då var man hemma igen~
Två veckor i Ohio och sedan en vecka i New York.
Mina fötter dog.
Om och om igen.
Puuuuuuuhhh.

Kom precis hem~ Om jag skulle vara kvar i New York nu skulle klockan vara runt fyra på morgonen, så ja man kan säga att jag är rätt trött nu. (Sov inte särskilt mycket på planet heller.)

Hur som helst, har en del planer för bloggen nu. Ska försöka göra ett inlägg om Ohio och sedan ett om New York, och ska sedan försöka göra en book haul-video. (Allt som allt köpte jag fjorton böcker.... Och bagaget vägde ändå inte för mycket, vilket är ett smått mirakel.)
Det kan ta ett tag innan inläggen kommer ut dock - måste först föra över bilder från fyra olika kameror/mobiler (och sedan gå igenom bilderna och bestämma hur jag ska göra inläggen och ugh jag blir utmattad så fort jag tänker på det.)

Hade i alla fall riktigt kul när jag var där. Träffade jättemånga härliga människor och New York var.... Stort.

Kommer någon gång i framtiden ut recensioner på Throne of Glass av Sarah J. Maas och Everyday av David Levithan (förhopningsvis.) Kanske kommer några kommentarer om The Fault in Our Stars också (sträckläste en omläsning på vägen dit och såg filmen någon dag senare.)

Nedanför ser ni en bild från planet tagen strax innan vi landade idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D