måndag 7 juli 2014

HEJ SVEJS UPDATE FRÅN NEW YORK

Nu sitter jag på ett hotell i New York och äter något som jag inte kan stava till. 
Har varit två veckor i Ohio nu; kommer bilder därifrån när jag kommer hem!

Har varit i två Barnes & Noble bokhandlar och har hittills köpt det som finns på bilden (eftersom jag bloggar från mobilen har jag ingen aning om vart bilden hamnar... eller hur stor den kommer att bli... så om den ser konstig ut får ni inte skylla på mig!)

Kommer förhoppningsvis köpa fler böcker här i New York, men måste tänka på att resväskan inte får väga för mycket ;)

(Btw, har läst alla kommentarer men kommer inte svara på någon förrän jag får tillgång till dator... Monilen är en riktig plågoande mellan varven x))

Ha det bra! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D