lördag 28 juni 2014

Vilket omslag föredrar du? #8

Så, det var rätt längesen jag gjorde omslagsdueller xD

Temat den här gången blev färger~

1. Lila: Unearthly VS Darkest Mercy

Okej så antar att jag tog en dålig bild men Unearthly är faktiskt mer lila än sådär.
Hursomhelst, så gillar jag verkligen båda de här omslagen. Ingen av dem är väl särskilt speciell, men jag tycker ändå att båda två är väldigt eleganta. Tror ändå att Unearthly vinner för min del - Det är något med det som får mig att fastna för det.






2. Grön: Matched VS Daimon

Matched kanske inte helt och hållet räknas som grönt omslag, men hej mina omslagsdueller mina regler xD
Jag älskar verkligen alla omslagen i Covenant-serien, så om jag skulle döma hela serierna skulle den vinna. Men när jag bara kollar på de här omslagen, så vinner Matched. Det är så stilrent och originellt och herregud det kommer nog alltid vara ett av mina favoritomslag.




3. Blå: Unravel Me VS The Selection

Okej så två väldigt olika omslag. Öga VS klänning. Visst har jag alltid haft något för ögon - jag ritar dem i stort sett överallt - men när det gäller omslagen så vinner nog ändå The Selection. Visserligen älskar jag det där frusna ögat, men The Selection är bara... Klockren.







Så det var det~ Säg gärna vad ni själva tycker ^^

3 kommentarer:

  1. Hahah, jisses, vi tycker rätt lika ändå ;) Den mest lätta att välja mellan är de blå, The Selection är självklar!! Jag älskar verkligen det omslaget, det är urläckert ^^
    Av de lila så fastnar jag också för Unearthly, att det dessutom skimrar i verkligheten, åh (det gör i alla fall min variant).
    När det kommer till de gröna så vet jag inte, gillar båda väldigt mycket :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Uneartly, Matched och Unravel me bäst!

    SvaraRadera
  3. Lila: Unearthly
    Grön: Matched
    Blå: Unravel me

    Bäst gillar jag unravel me älskar verkligen både det och shatter me omslager. Vackert ^.^ <3

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D