fredag 6 juni 2014

TMI-taggen

Blev taggad av Aston ^^ (För typ en månad sen men uuhhh.....)
Faktiskt så trodde jag det stod för The Mortal Instruments-taggen men neeej det gjorde det inte alls, utan det stod för Too Much Information-taggen.

1. Vad har du på dig?
Pyjamas :3

2. Hur lång är du?
... Senast jag mätte mig var jag 159 cm (Haha jag är kort...) men det var rätt länge sen så kanske lyckats ta mig upp till 160 nu.

3. Några piercingar?
Öronen~

4. OTP?
Helt ärligt, så kommer jag bara att tänka på anime. Jag är inte van vid att använda OTP-frasen inom bokvärlden, men eftersom det här är en bokblogg borde jag nog det nu... Ehhhh... Jag orkar inte välja någon xDDD

5. Favorit Tv program/serie?
Brothers and Sisters tror jag~

6. Favorit artist/band?
Leona Lewis? Har inte lyssnat särskilt mycket på henne den senaste tiden, men tror fortfarande att hon är en favorit x)

7. Någonting du saknar?
Apfff pojkvän sökes.

8. Favoritlåt?
Run, framförd av Leona Lewis.

9. Hur gammal är du?
Femton :3

10. Favoritskådis?
Johnny Depp kanske... Vet inte riktigt x)

11. Favoritfärg?
Ingen aning~ Var himla inne på siris för ett tag sen, men tror inte det längre... Blått eller lila kanske~

12. Hög eller låg musik?
Hög, men inte tillräckligt hög för att ge mig tinnitus eller göra mig döv.

13. Senaste boken du läste?
Alltså senaste boken jag läste i eller senaste boken jag läste ut? Senaste boken jag läste i var The Assassin's Curse av Cassandra Rose Clarke och senaste boken jag läste ut var... Wow jag kommer inte ens ihåg. Har inte läst ut en bok på säkert en månad nu.

14. Vad läser du just nu?
The Assassin's Curse, Låt Vargarna Komma, och Det Svarta Hjärtat.

15. Senaste programmet du såg?
.... Har inte kollat på tv på ett tag nu~

16. Favoritmat?
Allting asiatiskt funkar.

17. Place you want to visit...
Varför blev det engelska helt plötsligt?
Hursomhelst, Japan :3

18. Sista platsen du besökte?
Alltså... Va?
Och hej borde det inte stå "Senaste platsen du besökte"? Jag är faktiskt inte död.

19. Favoritsötsak?
Choklad~

20. Senaste sporten du spelade?
.... haha vilket skämt som om jag någonsin rör på mig xD
Nä men det var brännboll på idrotten~

Sååååå, uppdateringen har stått still igen. Dels för att skolan gillar att kasta prov och läxor på eleverna tills de drunknar i det och dels för att läslusten varit borta igen.
För några dagar sen dock så kan den ha kommit tillbaka. Jag lovar inget, för den kan lika gärna vara borta imorgon, men just för tillfället så är jag tillbaka i läsningen.
Och hade skolavslutning igår, sååååååååå.... Inga hinder kvar ^^
Förhoppningsvis så kommer jag läsa en hel del i sommar... Förhoppningsvis.

Och ah just det, man ska tagga folk nu... .....
.....
....
.

3 kommentarer:

  1. haha, borde ju också skrivit "pojkvän sökes" .... XD :S

    SvaraRadera
  2. Skolavslutning (T^T) Varför verkar alla sluta så mycket tidigare än mig (-_-')

    SvaraRadera
  3. Jag läste också The Mortal Instruments-taggen först! :P

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D