tisdag 10 juni 2014

The Fault in Our... Pencils?


Ni vet, det finns stunder då jag tror att jag faktiskt kan rita, men så ser jag saker som det här och hejsan hoppsan där gick självkänslan upp i rök.

Förresten... Såg precis TFiOS på tv, reklam för biopremiären här i Sverige... Hela jag blev ett enda stort "OMG". Japp.

Vet inte när jag kommer få se filmen dock... Premiären är dagen innan jag åker till USA... Så om jag inte ser den när jag är där måste jag vänta tills jag kommer hem igen ;_; Jag vill inte vänta ;____;

1 kommentar:

  1. Jag kommer nog att vänta med att se filmen tills den kommer ut på dvd/blu-ray. Hoppas den blir bra för boken är ju helt fantastisk.

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D