onsdag 19 mars 2014

OOMMMGGG "THE MAZE RUNNER" TRAILER

Ni måste ha sett den vid det här laget, men ändå!
Fattar ni hypen!?

Tja, hype för er andra i alla fall. Själv har man inte läst The Maze Runner än. Man har den inte ens i bokhyllan. Man har den ingenstans. (Alltså typ bokstavligen biblioteket hos mig har ett riktigt dåligt urval av engelska böcker. Och den närmsta bokhandeln likaså.)

Men eftersom alla bloggar om den nyutkomna trailern kan jag väl lika gärna också göra det.
Puuuuhhhh måste läsa boken... Nu. Så att jag kan se filmen ungefär när alla andra gör det (har en tendens att alltid hamna på efterkälken och göra allting flera månader efter alla andra.)

Så, ni som har läst boken, vad tycker ni? Passar skådespelarna? Tror ni att det här kommer bli ännu en fail när det gäller filmer baserade på böcker (alltså typ Twilight) eller tror ni att det blir bra?
Tycker personligen att det ser riktigt bra ut, men han ju som sagt inte läst boken ;)

2 kommentarer:

  1. Tyckte bara boken var okej men filmen ser riktigt bra ut :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha "Men eftersom alla bloggar om den nyutkomna trailern kan jag väl lika gärna också göra det." XD fick nästan lust att göra det jag med nu... ;D inte läst boken men är hemskt intresserad, semic ger väl ut den lagom till filmen så kommer försöka läsa då! :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D