onsdag 26 februari 2014

Yo jag lever fortfarande

Okej sååååååå~ Uppdatering.

Anledningen till att jag inte har bloggat är dels för att jag inte haft tid och dels för att jag inte haft lust.
Samma sak med läsningen. Kom en bit in i Angelfall men sen tog det stopp och så var det inget mer med det.
(Just därför ändrade jag mitt läsmål från 50 böcker till 3 böcker. Tre böcker på ett år. Det borde ju gå. Har redan kommit en bit~ )

Men så pratade vi om bokjuryn idag och där kom läslusten tillbaka. Så får hoppas det varar ett tag~

Hur som helst, så har jag en del planer på kommande inlägg. (Skulle ju vara trevligt om jag bloggade lite oftare än en gång i månaden~)

Jag skaaaaaaa avsluta bokturnéringen som skulle ha avslutats förra året. Just wait for it.
Och jag planerar fortfarande att skriva en recension på Hemligheternas Rike men det planerade jag för en månad sen också och det har fortfarande inte blivit något, så vi får väl se~

Och nuuuuu~ Nu kommer något intressant~ (Intressant och intressant.... För mig kanske, men om det blir intressant för er vet jag inte xD)
Det är nämligen så, att under engelska-lektionerna så har vi arbetat med att skriva fantasy-berättelser~ Och ja, alltså... Det gick ju rätt bra för mig.
Så bara undrar om det är någon här som är intresserad av att läsa, för då kan jag publicera den här~ (I delar dock... Den är 46 A4 lång.... (Japp, jag gav min lärare något att rätta~))

Tror det var allt för tillfället~
Ha det bra~ ^^

3 kommentarer:

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D