måndag 6 januari 2014

Bokturnéring: Rond 4

Jag är så långsam... Det här skulle bli en bokturnéring 2013.... Nu är det plötsligt 2014, och jag är inte klar med den =_=
I alla fall, nu ska jag se till att avsluta den.

Förra ronden: Vampire Academy VS Delirium

Det var ganska så jämt här, men vinnaren blev ändå Vampire Academy :3
Personligen föredrar jag nog Delirium dock xD (Alltså det här går inte riktigt som jag vill~
Dags för nästa rond!

Rond 4/D (Jag vet verkligen inte varför jag satte dit bokstäverna....)
Nightshade av Andrea Cremer
VS
The Mortal Instruments av Cassandra Clare

Gör mig inte besviken nu, rösta rätt! (Nä rösta på vilken ni vill, men gärna på den jag vill att ni ska rösta på ;))

10 kommentarer:

  1. Jag har inte läst Nightshade haha, men jag älskar verkligen TMI så jag röstar på den då ^^

    SvaraRadera
  2. The Mortal Instruments :D

    SvaraRadera
  3. The Mortal Instruments, dah, hahahha xD ;* <3

    SvaraRadera
  4. Jag röstar på The mortal instruments. Lite orättvist då jag inte läst Nightshade men men ;)

    SvaraRadera
  5. The Mortal Instruments, såklart! :)

    SvaraRadera
  6. The Mortal Instrument! :)

    SvaraRadera
  7. The mortal instruments, har inte läst Nightshade... ;D

    SvaraRadera
  8. The Mortal Instruments! :D

    SvaraRadera
  9. Har utmanat dig :D
    http://www.dolasbokblogg.blogspot.se/2014/01/5-fragor-om-bockerna-i-din-bokhylla-tag.html

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D