söndag 19 januari 2014

ABWAAAH saker i brevlådan igen

Helt ärligt så hamnade de här böckerna aldrig i brevlådan. De blev hämtade på posten för tydligen gick paketet inte ner i brevlådan. Eller något sånt.....
Fick bara Svenska böcker i present, så tänkte att jag lika gärna kunde beställa hem lite Engelska, som en liten början på 2014 :) (Lär inte bli så många fler bokbeställningar förrän.... senare. Ska till New York i sommar (FATTAR NI HYPEN!?) så måste.... Spara pengar, typ.)

Angelfall - Susan Ee
Har hört talats om, men det var inte förrän väldigt nyligen som jag fattade hur älskad den var. Läste några recensioner på Goodreads och tja... De flesta verkar ju verkligen ha älskat den. 
Har faktiskt börjat läsa lite i den~ Och hittills verkar det ju väldigt bra. 

The Assassin's Curse - Cassandra Rose Clarke
Har på senare tid insett hur fascinerad jag är av "assassins" (Lönnmördare, om man nu måste snacka svenska.) Så hittar jag den här på Goodreads och handlingen låter typ perfekt och japp, där blev det ajöss till mina pengar.
Hoppas verkligen att jag kommer att gilla den här~

Requiem - Lauren Oliver
Jag. Kan. Inte. Tro. Att. Jag. Inte. Har. Läst. Den. Här. Än.
Det är förfärligt. Mer än förfärligt. Bedrövligt, förskräckligt, DÖDSSTRAFF!
Okej inte riktigt kanske, men jag borde verkligen ha läst en här~ För längesen. Väldigt längesen. När den kom ut. 
Ah geez.

Som vanligt får ni gärna dela med er av era åsikter om ni läst någon av böckerna~ :)

1 kommentar:

  1. Angelfall låter väldigt bra! :) Men jag har lite svårt att föreställa mig änglar som fiender xD

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D