lördag 25 januari 2014

5 frågor om böckerna i din bokhylla - tag

Har blivit taggad av Dola att göra denna tag, sååååå~

1. En bok du inte har läst ännu men verkligen ser framemot.
Puuuuhhh för många för att rabbla upp.

2. Den bästa boken du har hemma.
Men driver du med mig?
Hungerspelen, Harry Potter, The Iron Fey, The Mortal Instruments.
Be. Mig. Inte. Att. Välja. En.

3. En bok du önskat hade varit bättre och som var kanske lite onödig att köpa.
Ehm... Namnsdagsflickan. Jag läste den i skolan och köpte den på bokrean på grund av illustrationerna.
Men ja, det var onödigt.

4. Någon bok du var jättepepp på när du köpte den men som sedan bara blivit stående.
The Lost Prince av Julie Kagawa. Köpte den strax efter att jag läst klart The Iron Fey-serien, men den har inte blivit läst än~

5. En bok du köpt mest för att den hade vackert omslag.
Hmmm alltså finns en hel del böcker här med gudomliga omslag, men tror jag köpte/fick alla pga omslaget OCH handlingen OCH omdömena på Goodreads.
Men var nära att köpa Halo av Alexandra Adornetto på grund av omslaget. Men i slutändan blev det aldrig av, because of dåliga/halvdåliga omdömen. (Lär köpa den någon gång i framtiden ändå, bara för att kunna stirra på omslaget via live.
Det är ju ett riktigt snyggt omslag~!!
Så, det var allt~ Ska egentligen tagga folk nu men............ Det tänker jag inte.
Om ni vill göra den så säg bara att jag taggade er och gör den~ Eller så gör ni den bara. (Pffff man måste väl inte vara taggad för att göra en tag?)

Nu bär det av mot det helvetes underbara landet där man måste förenkla 3x(4+5x)-3y(10x+4)~
Jippie! Exakt så vill man ju spendera helgen!...
...
.

=_=

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att Halo hade ett riktigt snyggt omslag.

    SvaraRadera
  2. Du sa ju att man typ kunde säga att du taggat en eller att man bara kunde göra taggen, jag har i alla fall gjort den nu och jag har nämt dig.
    http://bokintresse.blogspot.se/2014/02/5-fragor-om-bockerna-i-din-bokhylla-tag.html

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D