onsdag 25 december 2013

GOOOD JUUUL

Lite i efterskott, men ändå. Alltså, egentligen, så är det fortfarande julafton. Beroende på vilket land man bor i.

Hur som helst, så tänkte jag visa vad jag fick för bokiga julklappar i år ^^

Låt Vargarna Komma - Carol Rifka Brunt
Har läst lite grann om den här, och den verkar verkligen jättebra! Ser fram emot att läsa den, och dessutom är omslaget helt otroligt. Jag älskar det verkligen~

The Mortal Instruments: Stad av Skuggor (Film)
Okej så det är inte en bok, men den har ändå en viss koppling till böcker. Det är ju himla konstigt att jag inte sett den tidigare... Gick och väntade på den så länge... Och sen kom den ut... Och sen.... Såg jag den inte.
Förrän igår~ Tror jag ska skriva en filmrecension på den. Har en del att säga :3

Nyckeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
Okej nu är det dags att gå och gömma sig i ett hörn eller något, för herregud jag har inte läst den än... Den avslutande delen av Engelsfors-trilogin. Jag. Har. Inte. Läst. Den. Än. (Jag har heller inte läst den avslutande delen av De Utvalda eller den avslutande delen av Delirium men det behöver vi väl inte ta upp nu?)

Lex Bok - Sara Kadefors
Helt ärligt? Jag har aldrig hört talas om den här. Ska i alla fall bli kul att se vad det är~

Sandor Slash Ida - Sara Kadefors
Tror jag sett filmen i skolan för några år sedan~ Kommer dock inte ihåg vad jag tyckte om den x)
Men såvitt jag vet så ska boken vara bra, så vi får väl hoppas ^^

Det kan bli fler böcker imorgon, fast jag har verkligen ingen aning. (Ska fira jul lite till imorgon~)
Hoppas i alla fall att ni hade en trevlig jul och att ni mår bra och... allt. 

(Och nej, jag har inte glömt bort bokturnéringen. Bara nästan.)

6 kommentarer:

  1. Åh, önskade inte mig Låt vargarna komma i julklapp utan väntar med det tills "födelsedags-listan" ^^
    Ser framemot att få läsa din recension på den! Hm, jag skriver inget om att du INTE har läst sista delen i De utvalda eller Nyckeln...jag tror du vet ändå ;)

    Ha en fortsatt god jul nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah okej ^^
      xDD

      Tack!
      God jul i efterskott x)

      Radera
  2. Jag har inte ens läst andra delen i Engelsforstrilogin >.<

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se till att göra det~ Den är verkligen jättebra! ^_^

      Radera
  3. Svar
    1. Tack detsamma! (I efterskott? xD)

      Radera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D