fredag 27 december 2013

Ännu en bokig julklapp~

Så i förra inlägget nämnde jag att jag skulle fira jul lite till igår. Och det gjorde jag, och det blev ännu en bok. En efterlängtad en som jag egentligen borde läst så fort den kom ut men... Ugh. Läser den nu istället.

Hemligheternas Rike - Kristin Cashore
Den sista delen i De Utvalda.
Jag började faktiskt på den igår. Och herregud.
Herregud.
Så bra.
Och när jag fattade att det faktiskt kommer bli någon slags kärlekshistoria också.
Det var för mycket.
En fantasy som faktiskt utspelar sig i en fantasyvärld med en kärlekshistoria. 
Och kärleksintresset som inte är ett kärleksintresse än har lila ögon.
Och jag älskar honom redan. 
Så, det var allt.
Tror jag.

UPDATE:
Just det.
Det finns en karaktär som heter Död också.
Men som inte uttalas som död.
Jag har en känsla.
Av att jag kommer att ge den här fem stjärnor på Goodreads.
På grund av Död.

8 kommentarer:

  1. Det där kunde ju vara en del av recensionen? :)) Du skriver så sjukt bra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja i och för sig x) Och tack! ^_^

      Radera
  2. Har taggat dig att göra nån sorts tag om 2013 som jag själv kom på :P här: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com/2013/12/tag-35-bokrelaterade-fragor-2013.html

    SvaraRadera
  3. Haha Död ja, minns honom xD

    SvaraRadera
  4. Jag skall också läsa denna snart. Ser så fram emot det!!

    SvaraRadera
  5. Boken har jag också börjat på, den är verkligen bra. Död, hahah, han äger! Älskar hans ironiska namn också!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D