torsdag 26 september 2013

JAG ÄR INTE DÖD, OKEJ?

Gomen nasai gomen nasai gomen nasai!!!

Jag trodde inte det var SÅÅÅÅÅ längesen jag bloggade.... Herregud jag fick panik när jag kollade datumet på senaste inlägget...
Ya know I'm sorry, right?

I alla fall, ska vi se om jag kan ge er lite uppdatering nu då?

Läsandet just nu går.... Ganska trögt xD
För andra gången försöker jag nu att läsa Clockwork Angel av Cassandra Clare och.... Alltså, den är absolut bra! Den är verkligen riktigt bra! Och det är inte det att jag inte vill läsa, för det vill jag verkligen... Men jag hittar aldrig någon bra tidpunkt till att göra det!
Är det inte läxor så är det anime och är det inte anime så är det rita anime och är det inte rita anime så är det uppdatera facebook (om anime och vocaloid) och är det inte det så är det läggdags eller något annat dagsbehov.
   Bara önskar att jag kunde ta en helt ledig dag, sätta mig i fåtöljen, och läsa  typ åtta timmar i sträck eller något. Men så mycket tid har man inte just nu.

I alla fall, jag vet inte om ni kommer få se några recensioner eller liknande under den närmaste framtiden, men jag kommer i alla fall fortsätta med bokturnéringen och... försöka hitta på andra inlägg...

Och hej! Om ni bara kunde vara så snälla och sluta spamma om eran VIKTIGA LÄNK, så skulle jag bli väldigt tacksam. Vet att väldigt många andra också har fått sådan spam, och är irriterade över det så bara.... Sluta. Det finns andra sätt att göra reklam.

Med det sagt... Sköt om er och tjata på mig när jag inte är aktiv! (Seriöst, om någon sa till mig lite då och då skulle jag bli mer peppad till att göra det XDD)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D