lördag 7 september 2013

Bokturnéring: Rond 3

Dags för nästa rond! Verkar som om ni gillar min lilla turnéring, med tanke på alla kommentarer jag får på inläggen! :D

Förra ronden: The Iron Fey VS De Utvalda

Och vinnaren blev.... De Utvalda av Kristin Cashore.
*snyft*.... Visst älskar jag både serierna... Men The Iron Fey ... JAG ÄLSKAR DEN SÅ GALET MYCKET. Aaaash.....! (Förlåt, men innerst inne, kommer jag för alltid att vara en fangirl.)

NÄSTA ROOOOND!

Rond 3/C (Spelar fortfarande ingen roll om jag använder siffror eller bokstäver x))
Vampire Academy av Richelle Mead
VS
Delirium av Lauren Oliver

Ooooohhh det här blir intressant att se!

Så, sätt igång och rösta igen! ^_^

14 kommentarer:

  1. Har inte läst Vampire academy, så känns inte riktigt som om detta blir riktigt rättvist då alla verkar älska den serien, men älskade Pandemonium så kan ju hända att jag valt Delirium iallafall! :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja verkligen! <3

    Älskar Delirium men måste ändå säga Vampire Academy, det är inte mycket som går upp mot den serien :D

    SvaraRadera
  3. Aj aj, det var svår.
    Jag gillar både två, men det får nog bli, Vampire Academy.

    SvaraRadera
  4. Delirium, tror jag... JO, så får det bli!

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D