onsdag 4 september 2013

Angående bokmässan....

Uhm... hej där, alla glada boknördar där ute! Tänkte bara berätta en sak angående bokmässan i år.... Jag kommer tyvärr inte kunna åka dit. De har varit ganska mycket nu den senaste tiden och... Det kändes bättre för både mig och resten av familjen att skjuta upp det. Det kanske blir nästa år :)
   Men jag ska försöka vara mer aktiv här, så att vi alla håller kontakten! För jag är verkligen superglad för att jag fått kontakt med så många härliga människor!
För vi kommer att träffas någon gång igen <3
Och förresten, här kommer ett litet meddelande till AlbaEllaViggo, och Liv: Ska vi försöka boka in ett till bokcirkelsamtal nu någon gång framöver? :) (För alla har väl läst boken?)

6 kommentarer:

  1. Noooooo, Mimmi! ÖVERGE MIG INTE!! :'( Nej, men riktigt synd att du inte kommer på Bokmässan, jag som har sett fram emot att få träffas igen så oerhört mycket ;) Men vi får helt enkelt ses på annat håll :)

    Boksamtal? JA! Har flera gånger tänkt höra av mig och bestämma en bra tid, men det har liksom aldrig blivit av ;) <3

    SvaraRadera
  2. Aw, nu när jag äntligen ska dit :( Men jaja, nästa gång då :D

    Sv: Ska 50 shades of grey bli film D: Good god, jag slår vad om att den kommer bli jättepopulär...

    SvaraRadera
  3. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Varför??? Vad synd :( Men det är väl bättre det än att allt ska bli för stressigt eller för mycket, antar jag. Riktigt synd i alla fall, men vi får ju i alla fall ses via bokcrikeln :)

    Och det låter super det där med bokcirkelsamtalet ;)

    SvaraRadera
  4. NOOOO! Jag som saknar dig så mycket! D: <3 Hoppas att det blir nästa år i alla fall :)

    Och vi måste verkligen ha boksamtal snart! Något förslag på dag? :)

    SvaraRadera
  5. Men gud, vad tråkigt! Jag som velat att hela bunten skulle träffas D:

    Ja, definitivt. Lördag/Söndag kanske?

    SvaraRadera
  6. Va synd att du inte kan komma, när jag för en gångs skull tar mig dit...

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D