lördag 31 augusti 2013

MIN BREVLÅDA BLIR ATTACKERAD

För att "I min brevlåda" är för mainstream xD (Nä skojar bara... Bara jag som kände för en lite udda rubrik.)

I alla fall..... Jag har uppenbarligen blivit hemskt inaktiv här. IT'S TIME FOR PUNISHMENT! Nä men herregud vet inte riktigt vad jag håller på med.... Dags att gå och lägga sig eller något (Innan sju? Tja... Det lär ju inte hända i alla fall.)

De senaste dagarna, så har jag lite då och då fått en massa paket. Och gissa vad det var i dem? Det är första gången jag får hem recensionsexemplar utan att jag har bett om det. Ni vet... att förlagen bara skickar ut? Det hände inte när jag var läsgalen. Det hände nu, när läslusten för tillfället är lite halvdöd. Eller alltså, jag trodde att jag hade fått igång den igen, men sen läste jag ju Mycket mer än så av Sarah Dessen..... R.I.P BRAINCELLS! Ska försöka recensera den snart...

Hur som helst, här är böckerna jag fått:
Det Svarta Hjärtat - Holly Black
En varm vinter - Christine Wahldén
Skuggan - Petrus Dahlin & Lars Johansson
Samlingen - Petrus Dahlin & Lars Johansson
Och en voodoo docka..... haha den ser ju supercool ut XDDDD

Så jättestort tack till B Wahlströms och Rabén & Sjögren! Ska försöka ta tag i någon av dem så snart som möjligt! (Skulle ju vara kul om jag kunde få igång läslusten igen :))

4 kommentarer:

  1. Åå, skulle jättegärna vilja läsa "En varm vinter"! :D Hoppas du gillar den! (och alla de andra också, haha..:P)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha hoppas också att jag kommer att gilla den ;)

      Radera
  2. Ser ut som att du fått minst två bra böcker ;) Skuggan är super enligt mig, och Samlingen (som jag läser just nu) är nog ännu bättre :) Önskar att jag också hade fått en voodoo-docka ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De verkar väldigt bra, så får hoppas att jag också kommer att tycka det :)
      Haha blev himla förvånad när jag såg den XDDD

      Radera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D