lördag 3 augusti 2013

Månadsrapport: Juli

^_^


  1. Vampire Knight, Volume 2 - Matsuri Hino
  2. Vampire Knight, Volume 3 - Matsuri Hino
  3. Wolfsbane - Andrea Cremer
  4. Shadow Kiss - Richelle Mead
  5. Himlen Börjar Här - Jandy Nelson (Omläsning)
  6. Jellicoe Road - Melina Marchetta (Omläsning)

Engelska: 4
Svenska: 2
Seriealbum/manga: 2

Månadens bästa: Himlen Börjar Här och Jellicoe Road. Det är omöjligt för mig att välja mellan dem. 

Månadens sämsta: Wolfsbane. Hade förväntat mig mycket mer av hela den här serien.

Månadens överraskning: Vampire Knight, båda volymerna jag läste. Nu vet jag hur en bra manga är.

Månadens besvikelse: Shadow Kiss. Visst var den bra, men inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Mer om det i en kommande recension.

Kommentar: Ehm, kommer ni ihåg förra månaden, när jag typ sa att jag inte var överfötjust i att läsa manga? Alltså, jag tyckte ju det, tills jag faktiskt läste en som var bra. 
   Och kommer ni ihåg att jag förra månaden sa något om att det troligtvis skulle bli mer läsning den här månaden? Det var ju tänkt så, men sen segade det sig fram i både Wolfsbane och Shadow Kiss.
   Men nästa månad kanske.... Kanske..... inte..... För tillfället går det supertrögt i Sarah Dessens bok Mycket mer än så, för hittills tycker jag att den är supertråkig. Det var verkligen oväntat.
   Och för tillfället är hjärnan full av anime. Allt jag tänker på är anime. Allt jag vill göra är att se på anime eller rita anime. 
   Men jag ska i alla fall försöka få igång bokturnén den här månaden, så att det händer något här på bloggen! Sen får vi se hur det går med läsningen!  

2 kommentarer:

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D