söndag 18 augusti 2013

Bokturnéring: Rond 2

Nu går det trögt här....... Men men, nu får ni i alla fall rond 2!

Förra ronden: A Song of Ice and Fire VS Engelsforstrilogin

Och vinnaren blev.............. A SONG OF ICE AND FIRE!

Så såhär ser det ut nu.

Vidare till nästa rond......

Rond 2/B (Spelar ingen roll om jag använder mig av siffror eller bokstäver.....)
The Iron Fey av Julie Kagawa
VS
De Utvalda av Kristin Cashore

Om jag bara fick vara med och rösta.... (Men jag kan inte riktigt klaga. Det var jag själv som bestämde att jag inte fick rösta xD)

Haha, herregud vad svårt det var att skriva det här inlägget. Har skrivit så mycket på engelska den senaste tiden att jag glömt hur man formulerar sig på svenska xD

16 kommentarer:

  1. The Iron Fey av Julie Kagawa

    SvaraRadera
  2. Tror du vet vad jag svarar på den här frågan... De Utvalda såklart! XD

    SvaraRadera
  3. Hm, svårt val! Men det måste nog bli The Iron Fey!

    SvaraRadera
  4. Men åååå..! Har ju inte läst The iron fey (finns i bokhyllan dock :P) så jag vet ju inte, men De Utvalda är ju också väldigt bra, så De utvalda! :D

    SvaraRadera
  5. Har inte läst Iron Fey, så det får bli de utvalda.

    SvaraRadera
  6. Jag har inte läst The Iron Fey så det får bli De utvalda! Men det är en bra bok så! :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D