måndag 29 juli 2013

I'M BACK ON TRACK IGEN!

Inte för att jag spårade ur detta "track" den här gången. Jag tog bara semester i Danmark, that's all.

I alla fall, nu är jag tillbaka! (Vill ni veta en sak? Eller, det spelar egentligen ingen roll om ni vill det eller inte, för jag tänker berätta vad ni än tycker. Sen är det ju upp till er om ni tänker läsa det eller inte.
Danmark har godare köttfärs än Sverige. Japp.)

Tänkte bara att jag kunde uppdatera lite om vad som kommer att hända nu:

Bokturnén:
För ett tag sen sa jag att jag tänkte ha en bokturné, men jag är inte säker på när den blir av. Har ni tur börjar den nu i veckan. Har ni otur kanske det tar 30-40 år eller så. Men om det skulle ta så lång tid får ni faktiskt ta och påminna mig om det.

Recensioner:
Imorgon kommer en recension på Den Femte Vågen av Rick Yancey.
   När jag var i Danmark läste jag även ut Shadow Kiss av Richelle Mead, så recension på den borde komma.
   Jag körde även omläsning på två böcker när jag var i Danmark, nämligen Himlen Börjar Här och Jellicoe Road, men jag har redan recensioner på båda dem, så får se om jag kanske bara lägger till någon åsikt eller så :)

Ehm... Jag trodde jag hade mer än så men nähä.
Aja, kommer jag på något så får jag väl bara uppdatera lite ;)

Hoppas alla har en bra sommar hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D