onsdag 10 juli 2013

HJÄLP!!!

För ett tag sedan fick jag ju ett okorrigerad förhandsexemplar av Den Femte Vågen. Och för ett tag sedan läste jag ut det. Och nu vill jag ju recensera den, men jag vet inte om man får det! Alltså, skickar dem ut förhandsexemplar bara för att man SKA recensera dem, eller måste man vänta tills recensionsdatumet? (Inte för att jag hittade något recensionsdatum någonstans, men ändå.)
   Jag mejlade till förlaget, men han jag mejlade till har semester och jag vet inte vem jag annars ska mejla så jag frågar er istället.

Kortfattat: Får man recensera okorrigerade exemplar eller måste man vänta? (Haha, känner mig så osmart ;) )

4 kommentarer:

  1. Haha, du är inte alls osmart, faktum är att du är riktigt riktigt clever!!!^^ Man måste vänta till recensionsdatumet, har också fått ett okorrigerat förhandsex av Den femte vågen och jag har för mig att recensionsdatumet var den 30/7 :D <3

    SvaraRadera
  2. Haha, jag fick också en sån panik när jag hade läst ut "Den femte vågen" och visste inte när jag skulle recensera den! Jag fick för 1-2 månader sedan och då hade jag ett recensionsdatum som var ganska tidigt efter att jag hade fått den. För dem valde ut 3 st första gången och 3 andra gången och då fick jag ett exemplar.
    Men jag tycker att du ska lita på Alba. För jag hade i alla fall ett annat datum, men det borde nog vara 30/7 nu.

    Ha en bra sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, blev lite osäker för att jag såg att andra hade recenserat den redan, bland annat du. Men då vet jag ;)

      Radera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D