tisdag 25 juni 2013

Sommartävling! (Men inte hos mig)

För tävlingarna är aldrig hos mig, eller hur? Under alla åren jag har bloggat här på denna bokblogg (alla åren = lite mer än ETT år), så har jag aldrig haft en enda tävling. Fy skäms på mig.

I alla fall, den här gången är det tävling hos Alba på Boklyckan! Nu handlar det om att samla ihop så många poäng som möjligt!

Klicka på den stora länken för att komma till tävlingen:

                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                              !
                                                                  \           !           /
                                                                    \         !         /
                                                                      \       !       /
                                                                        \     !     /
                                                                          \   !   /
                                                                            \ ! /                                                                                                                
                                                                              !

Är det inte den finaste pilen ni någonsin sett?

2 kommentarer:

  1. Jag hatade också tvåan, trean var däremot bättre men fyran var överraskande bra! Så JA du bara måste fortsätta! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Mimsan!

    Min blogg fyller år snart och (om allt går väl) tänkte jag hålla i en "tippsrunda" för att fira. Det blir som en frågesport, fast jag sprider ut frågorna på olika bloggar. Jag vet inte än om det blir av, men om det gjorde det, skulle du kunna tänka dig att ställa upp?

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D