måndag 17 juni 2013

I'M BACK ON TRACK!

Med lite CAPSLOCK, of course.

Jag har (äntligen) fått tillbaka blogg och läslusten. Det var väl på tiden, va?
Man kan säga att jag börjar om på nytt. Alltså, inte helt och hållet nytt. Jag kommer ju fortfarande skriva på den här bloggen. Men för någon/några månad/månader sen så började jag läsa Clockwork Angel och A Game of Thrones, som jag inte kom särskilt långt i. Nu bestämde jag mig för att sluta läsa dem, för tillfället, och så började jag på Det är så logiskt alla fattar utom du istället.
   Både jag och Mowa bestämde oss idag för att vi ska bli boknördiga igen. Som förra sommarlovet :)

Så, vad säger ni om det? :D
(Haha, såg alla kommentarer på förra inlägget idag. Blir ju taggad för brinnande livet ;) )

Japp, allting verkar ju som vanligt igen. Jag geakar parenteser som en galning. (Så klart.)
(Annars vore det ju inte jag, eller hur?)

Ha en bra sommar! (Och bada och läs mycket! (Första parentesen i en parentes på länge.))

UPDATE: Och såklart börjar jag boknörderiet med att rita lite. Haha, ibland är man ju underlig ;)

UPDATE 2: Men gud, nu kom jag på vad jag hade kunnat haft för rubrik på inlägget... "MIMSAN GÖR COMEBACK!" Visst, "I'M BACK ON TRACK!" är ju också bra, men hade det inte varit lite kul om inlägget hette "MIMSAN GÖR COMEBACK!"? ;) (Herregud jag har för mycket energi just nu.)

16 kommentarer:

  1. Super :D Det är verkligen härligt att vara sugen på att läsa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan man säga :) Speciellt när man har haft en lång paus ifrån att läsa :)

      Radera
  2. Yeey! Välkommen tillbaka ;)

    SvaraRadera
  3. Äntligen! Har längtat så efter dig, du har garanterat varit saknad! ♥♥^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww... Har saknat er också! ♥♥♥

      Radera
  4. JIIIIPPPIIEEEE!!! Det var verkligen på tiden ju, men nu blev jag glad! Har saknat dig och dina inlägg JÄTTEMYCKET (Capslock SKADAR ju aldrig... :) ♥
    Och glad sommar på dig med, hoppas du får många böcker lästa! (och hoppas du gillar Det är så logiskt..., jag gillade den mycket!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä capslock KAN MAN ALDRIG FÅ FÖR MYCKET AV ;)
      Blir så glad av att höra att jag varit saknad! Det hade ju varit tråkigt om alla skrivit "Nä men gud måste vi handskas med dig igen? Fy vad jobbigt" ;)

      Radera
  5. Heeej igen! Nu är du taggad att göra Sommarläsningstaggen, om du nu inte var det ren... :D http://mylifestylebyelvira.blogspot.com/2013/06/sommarlasningstaggen.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska se till att göra den någon gång nu framöver :)

      Radera
  6. Jag har också taggat dig till Sommarläsningstaggen förresten :)

    http://bookfinger.blogspot.se/2013/06/sommarlasningstaggen.html

    SvaraRadera
  7. Yeeey! Har saknat dig (fast vi pratade för inte så länge sedan XD)! :) <3

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D