lördag 22 juni 2013

Fan art för Shiver!

Jag hade tänkt blogga om det här igår, men hela dagen gick åt till att vara social med släkten. Man måste ju hålla traditionerna, eller hur? ;)

I alla fall, för några dagar sen gjorde jag lite fan art för en viss trilogi jag älskar. (Om du har läst rubriken finns det inte så mycket att lista ut.) Nämligen Shiver, eller The Wolves of Mercy Falls, som hela trilogin heter!
Så vad tycks? Haha, helt plötsligt när jag satt ute och läste ploppade bilden upp i huvudet på mig och jag bara "Åh herregud jag bara måste rita det där!" Inte för att jag föreställde mig honom sådär när jag läste böckerna, men ändå ;)

För ett tag sedan gjorde jag även fan art för The Iron fey. Ni hittar den här. Dock tycker jag att den här är mycket bättre! :)
   Med tanke på att det är fan art för en bok tycker jag faktiskt att det platsar på en bokblogg. Så det så.

4 kommentarer:

  1. GUD vad fin XD Vilken talang du är XD Vilket program använde du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycekt! Använde ett program som heter Paint Tool SAI :)

      Radera
  2. Saknade bara potatisnäsan, men det är ju inte direkt karakteristiskt för mangor :)

    SvaraRadera
  3. AGDSJKK!!!! SHIIVERRRRRR<3

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D