tisdag 2 april 2013

Månadsrapport: Mars 2013

Ännu en fin liten månadsrapport.
På bilden har jag ej inkluderat all manga jag läst,
på grund av att jag läste all manga online.

  1. The Lightning Thief - Rick Riordan
  2. Tsubasa: Reservoir Chronicle, Volume 1 - CLAMP
  3. Pandora Hearts, Volume 1 - Jun Mochizuki
  4. Tsubasa: Reservoir Chronicle, Volume 2 - CLAMP
  5. Genom Dina Ögon - Stephenie Meyer
  6. Namnsdagsflickan - Kristoffer Leandoer
  7. Tsubasa: Reservoir Chronicle, Volume 3 - CLAMP
  8. Beautiful Creatures - Kami Garcia & Mararet Stohl
  9. Tsubasa: Reservoir Chronicle, Volume 4 - CLAMP
  10. Tsubasa: Reservoir Chronicle, Volume 5 - CLAMP
Engelska: 7
Svenska: 3
Seriealbum/manga: 6

Månadens bästa: Genom Dina Ögon var bäst, även om The Lightning Thief var väldigt bra den också.

Månadens sämsta: Namnsdagsflickan. Det enda jag gillade med den var illustrationerna.

Månadens överraskning: Genom Dina Ögon får det väl bli. Ingen av böckerna denna månad gjorde mig särskilt överraskad.

Månadens besvikelse: Ehm... Namnsdagsflickan blir det då. Visst förväntade jag mig väl inte att den skulle bli någon ny favorit eller så, men jag trodde inte att den skulle vara så långtråkig och ointressant heller.

Kommentar: Som ni säkert märkt för ett tag sen (då jag har nämnt det ett antal gånger) så är jag inne i en manga/anime/japansk period, och därför har läsandet, bloggandet, och skrivandet lagts åt sidan. 
   Nu i April kommer jag att läsa ut Överenskommelser, och jag kommer att läsa Berättelser från Engelsfors (som är ett seriealbum (Just in case you didn't know ;) )), men om det blir så mycket mer än så vet jag inte. Istället för att tvinga sig själv att läsa är det väl bättre att bara vänta och se när läslusten kommer tillbaka. Inte sant? :D

3 kommentarer:

  1. Bra läst!^^ <3
    Jag har gett dig en utmärkelse: http://boklyckan.blogspot.se/2013/04/liebster-blog-award.html

    SvaraRadera
  2. Ja! Vad roligt att du gillade Percy Jackson :D Om du läser de andra böckerna också så hoppas jag att du gillar dem! :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D