torsdag 7 mars 2013

Vart har jag tagit vägen?

Okej, det var bara två dagar sen jag bloggade sist, men om jag inte hade skrivit det här inlägget hade det inte blivit någon uppdatering idag heller. Och blir nog ingen imorgon heller. Eller någon gång i helgen heller, för den delen...
   Varför är det på detta viset då?
   Jo, dels för att jag faktiskt inte har någon lust att blogga (Nej, döda mig inte!) och dels för att jag känner att jag inte riktigt har tid.
   Vill gärna komma vidare i Genom Dina Ögon som jag hållit på med i några veckor nu, och vill gärna skriva lite på min egen bok som inte lär bli klar när jag trodde att den skulle bli klar. Och dessutom är jag helt inne i en rita-manga-dygnet-runt- period. (För att se några av mina bilder kan ni klicka här.)
   Hoppas att jag snart kommer tillbaka till bloggandet! (Alltså, så som det brukade vara. Mycket uppdatering och allt det där.)

För att inlägget inte ska bli helt och hållet färglöst ger jag er nu några videor (från Youtube.)






Se inte på Ponponpon-videon för många gånger bara. Jag såg den bara en gång, och... ehm... Där rök mina hjärnceller.

Ha det bra!

6 kommentarer:

  1. Du, det är nog okej att du inte har bloggat på två dagar ;) Jag har inte bloggat på en och en halv vecka....

    SvaraRadera
  2. Gillar du Yohio? Han är sååå söt och så bra på att sjunga ;)

    SvaraRadera
  3. Sv: Yes! Tyckte att det var en så mysig bild med så mysiga bokbloggare så bestämde mig för att ta med den i headern ;)

    JAG MED!! De så jäkla bra, jag gillar också hans japanska låtar :) Håller tummarna för honom i Mello! :D

    SvaraRadera
  4. Jag har inga hjärnceller längre...
    Undra vad översättningen på låten är...

    SvaraRadera
  5. Så du har deviantart, jag har själv tänkt skaffa det men vet du hur man liksom gör när man har det? Jag vet inte hur man ska göra och vad gör man riktigt på den sidan? Tycker du att jag ska skaffa det? :)

    SvaraRadera
  6. Svar: Haha, då kommer vi antagligen läsa den typ samtidigt!:D Ser enormt mycket framemot att få läsa den, men har lite andra böcker jag måste prioritera, det är bara det att det är lite svårt att hålla fingrarna borta från den där den står bredvid sängen...:)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D