söndag 17 mars 2013

Nah... Lite sen måste man ju få vara.

Whoops, nu är jag lite sent ute här. Men i alla fall, bättre sent än aldrig!
Som de flesta säkert redan vet lottar bokförlaget Opal ut ett exemplar av boken Saeculum av Urzula Poznanski.
   Jag har faktiskt inte läst hennes bok Erebos, som då handlar om ett livsfarligt dataspel. Saeculum handlar istället om ett livsfarligt rollspel, som jag uppfattar det.
   VIIIIIIILL LÄÄÄÄÄÄÄSAAAAAAAA.
   Sista anmälningsdatumet till tävlingen är idag. (Och för att anmäla dig ska du skicka ett mejl till melina@opal.se med länken till inlägget där du skrivit om tävlingen.)


CREEEEEEEEEEEEEEEEEPYYYYYYYY boktrailer.

4 kommentarer:

  1. Håller helt med, bättre sent än aldrig! Var själv också sent ute när jag skrev inlägget igår..haha!:) Håller även med om att jag vill läsa den och att trailern är väldigt creeeeeepy. Mycket jag håller med om idag...

    Och du läser "Liesl och Po"! För ett tag sen började jag på den och läste två kapitel, men sen har det varit böcker jag MÅSTE läsa, så jag har inte hunnit läsa mer i den. Älskar iallafall bilderna!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller på att läsa den i skolan, så det går väldigt långsamt fram. Men jag håller verkligen med om att bilderna är otroliga! (Du ser, det är mycket vi håller med varandra om ;))

      Radera
  2. Ser att du håller på att läsa Beautiful Creatures... Funderar på att läsa den. Gillar du den? :)

    //Johanna, boksystrar.blogg.se

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D