måndag 25 mars 2013

Monday Music #?

Dags för en ny Monday Music, som jag tror jag hoppade över förra veckan...

Låten heter Awake and Alive, av bandet Skillet.
Och nu kanske ni undrar varför jag absolut måste hjärntvätta er med anime. Varför inte bara lägga ut en video med låten?
Svaret på den frågan är: "För att anime är epic, och det är ett faktum."
Men oroa er inte, snart kommer jag starta en ny blogg där jag bloggar om annat, så att den här bloggen återgår till att vara en bokblogg och bara en bokblogg.

Ännu en amv... Till en anime... of course.
Låten heter hur som helst Your Guardian Angel, av The Red Jumpsuit Apparatus.

Men lite duktig var jag väl ändå nu? Ingen låt på japanska (även om japanska låtar äger ut de flesta andra låtar med hästlängder)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D