lördag 9 mars 2013

Jag hatar Europa! (Ej bokrelaterat)

OBS! Även om jag säger att Yohio är bäst och alla andra är sämst och blah blah blah så ska ni inte ta åt er personligt eller något. Jag är helt okej med att folk har sina egna åsikter och sådant. Jag är bara väldigt pissed off för att Yohio inte vann. Tack vare Europa som av någon anledning inte har någon aning om vad musik är. HATE EUROPE! (Inget personligt till någon! Imorgon kommer jag säkert gilla Europa igen.)

Yohio var dubbelt så bra som alla andra. Han vet hur man får till en show, han har en av de bästa rösterna i hela universum, han är typ coolaste personen i världen. HAN SKULLE HA VUNNIT! De andra var inte alls på samma nivå som han!
   Och om någon annan skulle ha vunnit, så skulle det inte vara Robin. Han kan sjunga, men jag avskydde hans låt. Han sjöng bättre i Idol.
    I love u Yohio! You're awesome! <333333333333 (Okej, jag vet. Jag låter som en superirriterande fangirl eller något.)

You gotta love that picture.
( <3333333333333) ♥♥♥♥♥♥ (Fangirl! :D)

UPDATE: Varför ska Europa vara med och rösta över huvud taget? Är det inte meningen att Sverige ska välja vem som ska representera SVERIGE!? 
   Vem sjutton bjöd in Europa?

9 kommentarer:

  1. Jag tycker att Yohio är SÅ JÄVLA BRA, men att hans låt var så jävla dålig, och att Robin var väldigt söt med sin joddelschlager och tyckte han såg så himla rolig ut när han vann (vann jag?..va?...va?...va?...JAG VANN!)
    Men håller ändå med om att Yohio är awesome och har en grym röst :)

    SvaraRadera
  2. Håller helt och hållet med!! YOHIO <3 <3 <3
    Hur röstar Europa egentligen, nä, inget vett alls...

    SvaraRadera
  3. Eller hur! Europajuryn borde stå för typ 25% av rösterna, inte 50! Och Yohio var ju klart svenskarnas favorit, jag menar 21% över typ 10%? Enkel matte!

    SvaraRadera
  4. ... Om inte juryn funnits hade Caroline Af Ugglas gått till Eurovision för två år sedan.

    Sedan menar jag ABSOLUT INTE att Yohio inte vunnit utan juryn, men jag tror att han fick väldigt mycket röster av att hans fans hetsröstade på honom när de insåg hur han låg under efter juryrösterna.

    Jag tyckte han var väldigt bra och unik, men ja, var tvungen att påpeka det p.g.a allt raseri ikväll OwO

    SvaraRadera
  5. Yohio borde ha vunnit. Hans stil är så cool, och det hade varit kul om han vunnit eftersom han är så annorlunda. Fast jag tycker nog att Robin förtjänade att vinna också(han såg så himla förvånad ut!) :)

    SvaraRadera
  6. Jag var så jävla arg när Robin vann. Jag bara stängde av teven, gick och tröståt massa pastasallad, satte på AC/DC i hörlurarna på högsta volymo ch la mig i sängen. Där somnade jag, bitter och besviken på allt som kallas Melodifestival.

    SvaraRadera
  7. Jag blev så besviken när Yohio inte vann! Men jag antar att resten av Europa har ganska tråkig musik smak och ligger efter när det kommer till musik. Yohio är annorlunda och grymt duktig på det han gör. Europa har inget att säga till om Yohio var Sveriges favorit och jag håller med vem bjöd in resten av att stå för 50% Europa?

    SvaraRadera
  8. Hey, baktala inte Europa! Svenskar är ju helskumma...
    Fast jag håller dock med om att Yohio borde vunnit, han var cool.
    Fast Robins min var oförglömlig...(=

    SvaraRadera
  9. Åh, jag håller med. Det är svenska melodifestivalen och vårt val. Yohio skulle ju ha vunnit om bara Sverige fick bestämma.

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D