torsdag 28 mars 2013

GLAD PÅSK! (Och min lilla tripp till Tokyo.)

Som rubriken lyder, GLAD PÅSK allihop! Jag vet inte hur det är med er, men jag har i alla fall påsklov nu. Vilket betyder......... ATT JAG KOMMER HA SUPERMYCKET TID TILL ANIME OCH MANGA! (Oroa er inte, jag ska försöka läsa lite också.)

Hur som helst, så var det ingen vanlig skoldag idag... Det var UTKLÄDNINGSDAG! (Och av någon anledning han jag gått och blivit kär i CAPSLOCK.)
Och vad var jag utklädd till då? (???????)





















You gotta love my mobile. (Lade ner en hel del tid på det där. Ni vet, man kan göra en hel del med lite pärlor, kludd, och klistriga saker.)




Åkte även en sväng till Tokyo.

Det var en väldigt rolig dag, förstår ni.
Och jag lovar, snart kommer jag göra en annan blogg där jag bloggar om sådana här saker. Då kommer det här återgå till att vara en bokblogg.

7 kommentarer:

  1. Tokyo är awesome ska antagligen dit i sommar ;)
    *håller tummarna*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vill också till Tokyo! (Alltså på riktigt ;))

      Radera
  2. Jättefint du var utklädd!:) GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Glad påsk på dig med! :D

      Radera
  3. Fin utklädning!

    Förresten, jag har gett dig en utmärkelse.

    SvaraRadera
  4. Wow! Så fint! Hoppas du hade trevligt i "Tokyo" ;)

    SvaraRadera
  5. Vilken superhäftig utklädnad :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D