tisdag 12 mars 2013

Det ska egentligen vara en rubrik här, men jag kommer inte på någon

Som de flesta (om inte alla) boknördar känner till satte ju årets bokrea igång för inte så länge sedan. Jag har inte varit på någon fysisk bokrea i år, men kollat runt på en hel del nätbokhandlar. Dock blev det inte så mycket böcker ändå. Ni förstår, jag är hemskt dålig på att ha pengar redo när jag behöver dem. (Kan det bero på att jag enligt mig själv behöver pengar lite för ofta?)

Mycket mer än så - Sarah Dessen
Har tidigare läst hennes bok Du Glömde Säga Hejdå, som jag gillade väldigt mycket, så ska bli väldigt kul att läsa den här.

Eon - Allison Goodman
Jag kommer inte köpa fler böcker nu på ett tag (bortsett från bokcirkeln), så jag kände att jag var tvungen att köpa åtminstone en fantasybok på engelska, trots att den inte var med på rean. (Inte köpa fler böcker på ett tag? Då får vi se hur det blir med det...)

Namnsdagsflickan - Kristoffer Leandoer
Jag håller på att läsa boken i skolan, och har nästan läst ut den, men tack vare de underbara illustrationerna av åsa Ekström kunde jag inte låta bli att beställa hem den här också!

Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl
Den här köpte jag inte, utan fick som recensionsexemplar från Semic. Det är månadens bokcirkelbok, så den kommer att bli läst och recenserad innan månaden är slut.

Någon av er som läst någon av böckerna? I så fall, någon åsikt ni känner för att dela i kommentarsfältet?

P.S. Från och med idag kommer jag svara på alla kommentarer direkt på bloggen. Jag har blivit för lat för att gå in på allas bloggar och svara på kommentarerna där. Förhoppningsvis kommer alla kommentarer att få svar nu, även om det bara blir en liten smiley.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D