onsdag 6 februari 2013

Waiting on Wednesday!

Waiting on Wednesday startades av Jill från Breaking the Spine och går ut på att en gång i veckan uppmärksamma en bok man längtar extra mycket efter.

The Summer I Became a Nerd
av
Leah Rae Miller
Kommer ut 7 maj
Titeln är ju bara för bra! Påminner mig väldigt mycket om The Summer I Turned Pretty, fast den här verkar roligare. Och den har fått väldigt bra betyg på Goodreads! Just för att man skrattar så mycket! Åh herregud... (VILL HA!) Jag läser så mycket allvarliga paranormal romance där alla riskerar livet och dör och överlever och offrar sig och krigar och... ni vet, allvarliga saker.
   Så ja, jag behöver en bok som går åt det lite mer komiska hållet.

3 kommentarer:

  1. Jag tror att den här boken är jättebra, längtar mycket. :)

    SvaraRadera
  2. Vill också läsa den här! :D

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D