fredag 8 februari 2013

Varför sa ingen att den skulle vara så underbart vacker!?

Jag fick hem två recex från Damm förlag igår (Jättestort tack!) och blev minst sagt chockad när jag fick syn på Överenskommelser. VARFÖR HADE JAG INGEN ANING OM HUR FIN DEN ÄR! Visst hade jag sett omslaget innan, men ändå! Bokryggen, baksidan, ALLTIHOPA! Det här är nog den finaste svenska boken jag någonsin har sett, alltså, någonsin.
Och det ska verkligen bli jättekul att få läsa Stephenie Meyers bok Genom dina ögon, eller The Host, som originaltiteln lyder. Den ska dessutom komma ut som film (old news, girl) nu någon gång framöver. Mars, tror jag det var. 

Wow, epic trailer. 

Båda böckerna verkar väldigt bra, så kommer börja på någon av dem direkt efter att jag läst ut City of Fallen Angels :-)

4 kommentarer:

  1. Jag har läst The Host, som jag tycker var väldigt bra och annorlunda ;)
    Överenskommelser har jag däremot inte läst, men jag har en annan bok av Simona, nämligen Betvingade. Den ska läsas någon gång :D
    Har du läst/börjat läsa Divergent ännu? Vi ska ju läsa den nu i februari :)
    Har läst en bit i den och hittills är den bra :D Vi får hoppas på det bästa!

    SvaraRadera
  2. Överenskommelser är helt j*vla underbar! Den är en favorit hos mig och även Simona Ahrnstedts andra bok Betvingade. Har även beställt hem hennes tredje bok som utkommer i sommar.

    Läs gärna mina recensioner!

    SvaraRadera
  3. 19 april har The Host premiär i Sverige!!! :D Haha, jag har sett fram emot den dagen jättelänge nu :D

    SvaraRadera
  4. Vad kul med rec-ex! Älskar att få det:D Jag hade aldrig hört om boken Överenskommelser, ska kolla upp den!:) Men Genom dina ögon har jag däremot velat läsa väldigt länge, det har bara inte blivit av.:) Men jag måste ju läsa den nu innan den kommer på bio...hah.

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D