måndag 4 februari 2013

Saker som trillat ner i min brevlåda den senaste tiden

Så, fick hem två böcker förra veckan och en tävlingsvinst idag. *Makes my happy-girl-face*

Obsidian - Jennifer L. Armentrout
Som redan är utläst. Recension kommer!

The Lost Prince - Julie Kagawa
Den första delen i spin off-serien The Iron Fey: Call of the Forgotten. Och som ni ser tog jag det andra omslaget, det lite ovanligare (?) Det tråkiga är att den inte passar ihop med The Iron Fey. Men den är helt klart snyggare än det andra omslaget!

Utopi
Jag vann tävlingen hos Bookfinger, och det här var priset. Det är en tidning som innehåller olika serier i genrerna fantasy, skräck, och science fiction. I just det här numret finns även en serie från Berättelser från Engelsfors, som utkommer nu i vår!
   Jättestort tack, Viggo!

3 kommentarer:

  1. Svar: Läs om den, det går bara på en halvtimme och den är SÅ bra :D

    Haha tur för mig att jag gillade den då ;)

    SvaraRadera
  2. Varsågod :) Vad tycker du om "Tornet"? (Om du har läst den än, såklart ;) )

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D