torsdag 14 februari 2013

Nätkärlek på Alla Hjärtans Dag!

Som ni säkert sett håller väldigt många bokbloggare på med något som vi kallar "nätkärlek." Syftet med det är att sprida lite kärlek bland bloggarna, genom att skriva lite om sina tre favoritbloggar.
   Tre favoritbloggar? Knappast. Jag kommer skriva om så många jag vill, vare sig det blir tre eller trehundra!

Ella från MittimEllan
Jag tror det var den första bokbloggen jag började läsa... eller, nej, jag vet att det var den första bokbloggen jag började följa och läsa. (Sen tog det onödigt lång tid för mig att inse att det faktiskt inte är ett brott att följa mer än en bokblogg.) Hennes blogg är utan tvekan en av mina favoriter, och hon är dessutom supertrevlig och snäll! (Inte för att jag känner till någon bokbloggare som inte är det.)
Vi träffades även på bokmässan, vilket var superkul!

Alba från Boklyckan
En jättefin tjej med en jättefin blogg! Hon skriver superintressanta inlägg och har en jättehärlig personlighet! När vi träffades på bokmässan hade jag inte följt hennes blogg särskilt länge, men efter bokmässan kändes det som om vi stod varandra mycket närmare (okej, så kändes det väl med alla bokbloggare jag träffade, men med Alba kändes det liksom extra mycket, om ni förstår vad jag menar.)

Viggo från Bookfinger
En superhärlig kille med en jättebra och cool blogg! Det är en blogg jag tyckte var jättebra redan från första inlägget. Han skriver fantastiska recensioner och dubbelfantastiska (fantastiska ×2) noveller! Även Viggo träffade jag på bokmässan, och det var verkligen sååååå kul!
Hoppas vi ses i år igen :-)

Karin från Bokgrottan
En av de första bokboggarna jag började följa, inte den första, men en av dem. Hon skriver väldigt roliga inlägg, och blandar med sin personlighet i dem, så att det blir roligt och intressant att läsa!  
Har inte träffats, än, men vi får se till att det händer! 

Liv (eller Iktoro) från En Plats i Bokhyllan
En blogg som jag inte kan läsa utan att le eller skratta! Hon har med mycket humor i sina inlägg samtidigt som hon tydligt uttrycker sin åsikt. En av mina absoluta favoritbloggar! (Men som ni kanske förstått är alla bloggarna jag nämnt i det här inlägget mina absoluta favoritbloggar.)
Vi träffades på bokbloggen, och jag hoppas verkligen verkligen verkligen (verkligen ×3 kan man ju också säga) att vi träffas igen!

Johanna från Boktjejen
Haha, tänker på våra... ehm... kommentars-samtal om Vampire Diaries och Adrian och allt vad det var (endast personer med fotografiska minnen kan möjligt komma ihåg allt.) Herregud, du uttryckte ganska tydligt hur mycket du älskar Adrian ;-)
En superhärlig blogg som drivs av en jättefin tjej! (Vill träffas igen!)

Sanna från Sanna Mina Ord
En jättebra blogg, som faktiskt inte är en bokblogg. Hon skriver om lite av varje, och bloggen känns personlig och egen. Hennes inlägg är väldigt intressanta, och hon är en tjej med en skön personlighet. Jag älskar verkligen att kolla på alla fina bilder du tar!

Åh herregud det var inte meningen att det skulle ta såhär lång tid att skriva det här inlägget! Hade tänkt vara klar vid åtta för att sedan läsa ur Divergent. Hur bra gick det då?
   Det finns såklart fler bokbloggar jag följer och tycker jättemycket om (i högra spalten, om ni skrollar ner lite grann, finns det en lista med bloggar jag följer) men om jag skrev något om alla skulle det ta hela natten, och då skulle det inte vara Alla Hjärtans Dag längre, och då går det åt helskotta med rubriken, och jag gillar faktiskt rubriken. 
   Hur som helst hoppas jag att alla haft en härlig Alla Hjärtans Dag! (Nä, vad säger jag? Jag hoppas att alla era dagar varit härliga! (Inte alls cheesy, inte alls.))

Kramisar! <3

5 kommentarer:

  1. Tack så jättejättemycket för din fina texyt om mig och min blogg, det värmde! Du ska veta att jag tycker detsamma om dig :D
    Och nej, jag kan fortfarande inte släppa att det heter Hades och inte mitt andra Hades (frustrerande!!), dessutom, kommer du ihåg när jag bara:
    "Får man inga kassar på det här stället, eller!?" till den där kassörskan på Bonnier Carlsens monter på Bokmässan. Guud vad du och jag skrattade efter det!!
    Bokmässan i år igen? Självklart!
    Kram!!!! :D

    SvaraRadera
  2. Åh tack!! <3 Vi måste ses på bokmässan i år igen! Längtar :D (Och din blogg är en av mina absoluta favoriter också :))

    SvaraRadera
  3. Tack desamma <3 Och ja, vi borde verkligen träffas någon gång igen :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Haha nä, men jag kan inte heller läsa en bok om jag inte är sugen på den så ibland känns det som att jag inte har något att läsa ändå ;P

    SvaraRadera
  5. Tack så jättemycket! :D Blir verkligen jätteglad! :)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D