söndag 17 februari 2013

Lite uppdatering om framtida inlägg och fan art!

Som rubriken lyder tänkte jag informera er lite om inlägg som kommer komma upp nu under veckan. (En ganska lat vecka för min del, då jag har sportlov.)
   Och jag tänkte även lägga ut en liten bild jag ritade igår, en slags fan art till Julie Kagawas serie The Iron Fey.
Om ni läst böckerna är det nog inte särskilt svårt att lista ut vem av karaktärerna det föreställer. Jag menar, det är ju knappast Ash.
   Bilden blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, och jag hade gärna satt lite färg på den, men jag har ingen bra färgpenna för håret. Det var antingen att rita honom i gråskala eller att ge hans hår samma färg som tomtens kläder, och då vann gråskalan.
   Men funderar på att färglägga den i Gimp eller något annat program på datorn (Har äntligen fattat hur man får till det utan att det ser helkonstigt ut. Bara halvkonstigt.)

Så, hur blir det med uppdateringen under veckan då?
   Jo, nu är det så att jag blev fjorton i fredags, vilket betyder presenter-till-mig, vilket betyder en del nya böcker. Och jag tänkte göra en bookhaul-video av det. Men jag lovar ingenting, för sist jag skulle göra en bookhaul-video gick det inte alls bra.
   Men om det blir en video filmar jag den på tisdag, och får förhoppningsvis upp den på tisdag.
   Det kommer även komma upp två recensioner den här veckan, fast jag har ingen aning om vilka dagar det blir. Böckerna jag kommer recensera är City of Fallen Angels och Divergent.
   Sen kommer som vanligt Waiting on Wednesday och Quoting Queen på onsdag och torsdag.
   Mer än så vet jag inte. Kanske gör lite omslagsdueller, letar reda på lite filmnyheter, lite spontana saker.
   Så önskar er alla en trevlig vecka! (Wow, inte en enda smiley i hela inlägget. Rekord?)

10 kommentarer:

  1. GRATTIS i efterskott! :D <3 Och skittsnygg bild!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Och WOW vilken cool bild!

    SvaraRadera
  3. Fin bild och grattis i efterskott :D

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott, ser fram emot bookhaulen! :)

    SvaraRadera
  5. Grattis i efterskott! Jätte snygg bild!
    Har du läst Överenskommelser än? Jag vill väldigt gärna läsa din recension!

    PS. Jag fyller år imorgon :D

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott och wow vad duktig du är på att rita!

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott!:) Vilken jättecool bild, visste inte ens att du ritar!
    Ska bli jätteroligt med Book haul, ser framemot den!:D

    SvaraRadera
  8. Superstorts grattis!!!! :D Jättesnygg bild :)

    SvaraRadera
  9. SV:
    Tack! Hoppas du också hade en underbar födelsedag! :D

    SvaraRadera
  10. Skitsnyggt ritat :) grattis ;)

    SvaraRadera

Hej! Jättekul att du vill kommentera! Men acceptera att kommentarer som jag inte tycker är nödvändiga kommer att tas bort! :D